Ro-ro din båt

Ingeborg ror! Kven hadde trudd det? At eg kvar tirsdag og torsdag skulle ta sykkelen fatt for å kome til Årungen rostadion, for øvreg Noregs einaste internasjonalt godkjente rostadion, og ro. I går rodde ho i 1,5 timar saman med Kari, og når me fekk dreisen på årene (noko som faktisk ikkje er så lett, og litt vondt om skoa er stilte inn feil...) så gjekk det fort, fort! Og Ingeborg som ikkje ei gong liker båtar! Me skal prøve å få til eit studentlag for å ro 8-manns båtar. Det går endå fortare. Herleg. Tenk å berre suse inn i solnedgangen på eit stille vatn. Du veit, lett motivert og engasjert, men eg er klar. Eg legg ut årene og drar.

2 Comments:

  1. Live said...
    Heff min Ingeping! Como estas? Merkeleg at små runde steinar kan egnas til oppfostring av egg. Eg håper det går fint hjå deg. Håper på å få sjå deg snart!
    Ingeborg said...
    du har hengt deg heilt opp i steinane :-) så kjekt då! Men eg har funne ut noge nytt om steinane. De e en ikkje-arvelig egenskap som blir kjent gjennom læring og gjennom at små runde steiner e det einaste materialet å oppdriva som egne seg til redebygging på f.eks. antarktis.

Post a Comment




 

K2 Modify 2007